BAKIM & DESTEK HİZMETLERİ
Sunulan Hizmetler;
• Danışmanlık ve Raporlama,
• Geriye Dönük log istatistikleri inceleme,
• Network ve kablolama,
• Yerinde donanım desteği,
• Arıza tespiti ve tedarik sürecinde yedek cihaz sunulması,
• Arızalı donanımın ilgili servis merkezlerine iletilmesi ve takibi,
• Hosting (Plesk, CPanel) kurulum ve aktarım,
• Microsoft BackOffice (Active Directory, Sql, Exchange) kurulum ve yönetimi,
• Linux ve Firewall kurulum ve yönetimi,
• Router, Modem, Switch, Gateway (Juniper, Cisco) konfigürasyon ve yönetimi,
• Periyodik servis kontrolü,
• Türk Telekom Arıza Kaydı ve Takibi,
• 7/24 Yardım masası hizmeti (Call Center),
• 7/24 Monitör hizmeti (Mrtg, Prtg).
Destek paketlerimizden yararlanmak isteyen tüm kurum ve kuruluşlar, ekibimize 7/24 ulaşabilirler.
NetFactor Telekom bünyesinde Juniper, Cisco ve Microsoft Sertifikalarına sahip tecrübeli sistem mühendisleri barındırmaktadır.
Firmaların; kritik teknik servis hizmetlerinden, yönetim maliyetlerinden, yüksek lisans maliyetlerinden ve iş gücünden tasarruf etmeleri sağlanır.
Sunulan Hizmetler;
• Danışmanlık ve Raporlama,
• Geriye Dönük log istatistikleri inceleme,
• Network ve kablolama,
• Yerinde donanım desteği,
• Arıza tespiti ve tedarik sürecinde yedek cihaz sunulması,
• Arızalı donanımın ilgili servis merkezlerine iletilmesi ve takibi,
• Hosting (Plesk, CPanel) kurulum ve aktarım,
• Microsoft BackOffice (Active Directory, Sql, Exchange) kurulum ve yönetimi,
• Linux ve Firewall kurulum ve yönetimi,
• Router, Modem, Switch, Gateway (Juniper, Cisco) konfigürasyon ve yönetimi,
• Periyodik servis kontrolü,
• Türk Telekom Arıza Kaydı ve Takibi,
• 7/24 Yardım masası hizmeti (Call Center),
• 7/24 Monitör hizmeti (Mrtg, Prtg).
Destek paketlerimizden yararlanmak isteyen tüm kurum ve kuruluşlar, ekibimize 7/24 ulaşabilirler.
Satış ekibimize ulaşabilirsiniz ( satis@netfactor.com.tr I +90 216 474 24 24 )